Seferihisar Belediye Başkanı sağlık sorunları nedeniyle hastaneye kaldırıldı
Gündem admin 26 Haziran 2026 05:01
PAYLAŞ:
Seferihisar'da rüşvet soruşturması kapsamında gözaltına alınan İsmail Yetişkin, diyaliz tedavisi için hastaneye sevk edildi. Diğer 24 şüpheli de sağlık kontrolleri için hastaneye götürüldü.

Haberi Dinle
Seferihisar Cumhuriyet Başsavcılığı'nın yürüttüğü bir rüşvet soruşturması çerçevesinde gözaltına alınan İsmail Yetişkin, sağlık sorunları nedeniyle hastaneye götürüldü. Edinilen bilgilere göre, Yetişkin diyaliz tedavisi alması gerektiği için hastaneye sevk edildi. Tedavi işlemleri tamamlandıktan sonra Yetişkin, tekrar emniyete geri getirildi. Ayrıca, Balçova Belediye Başkanı Onur Yiğit ve diğer 24 şüpheli de rutin sağlık kontrolleri için hastaneye yönlendirildi. Soruşturma kapsamında toplamda 26 kişi hakkında gözaltı kararı verilmişti ve gözaltına alınanların sayısı 25'e ulaştı.
Yorumlar (0)
Yorum yapmak için giriş yapmalısınız
Giriş Yap