A Milli Voleybol Takımından Polonya'ya Zorlu Yenilgi
Spor admin 26 Haziran 2026 05:01
PAYLAŞ:
A Milli Erkek Voleybol Takımı, 2026 FIVB Milletler Ligi'ndeki ikinci maçında Polonya'ya 3-2 mağlup oldu. Adis Lagumdzija'nın 31 sayılık performansı galibiyeti getirmedi. Türkiye, 27 Haziran'da Arjantin ile karşılaşacak.

Haberi Dinle
A Milli Erkek Voleybol Takımı, 2026 FIVB Milletler Ligi'nin ikinci haftasında Polonya ile karşılaştı ve maçı 3-2 kaybetti. Polonya, bu galibiyetle VNL'deki dördüncü zaferini elde etti. Türkiye, bu sezon altıncı maçında üçüncü kez sahadan mağlup ayrıldı. Ay-yıldızlı takımın en skorer oyuncusu olan Adis Lagumdzija, 31 sayıyla dikkat çekti ancak bu, galibiyet için yeterli olmadı. Türkiye, Polonya ile daha önce oynadığı iki maçı da 3-0 kaybetmişti. Ayrıca, son Dünya Şampiyonası'nda çeyrek finalde de Polonya'ya karşı set alamamıştı. Milliler, 2026 Milletler Ligi'nde bir sonraki maçını 27 Haziran Cumartesi günü TSİ 21.30'da Arjantin ile oynayacak.
Yorumlar (0)
Yorum yapmak için giriş yapmalısınız
Giriş Yap