Ana Sayfaya Dön

A Milli Takım, ABD karşısında son maçında galip geldi: 3-2

Spor admin 26 Haziran 2026 05:00
PAYLAŞ:

2026 Dünya Kupası D Grubu'nda A Milli Takım, ABD ile oynadığı son maçta 3-2 galip gelerek turnuvayı puanla kapattı. İlk iki maçında Avustralya ve Paraguay'a kaybeden Milliler, bu karşılaşmada mücadeleyi son dakikada kazandı.

A Milli Takım, ABD karşısında son maçında galip geldi: 3-2
Haberi Dinle
2026 Dünya Kupası D Grubu'nda A Milli Takım, grup lideri ve ev sahibi ABD ile karşı karşıya geldi. Avustralya ve Paraguay'a yenilerek turnuvadan elenen Milliler, karşılaşmanın başında Trusty'nin 3. dakikada attığı golle sarsıldı. Ancak 10. dakikada Arda Güler ile eşitliği sağladılar: 1-1. İlk yarının ilerleyen dakikalarında, 31. dakikada Orkun Kökçü'nün golüyle öne geçmeyi başardılar: 2-1. İkinci yarıya hızlı başlayan ABD, 49'da Berhalter’in golüyle durumu 2-2 yaptı. Maçın son dakikalarında, 90+8'de Kaan Ayhan, Can Uzun'un vuruşundan seken topu değerlendirerek skoru belirledi: 3-2. Bu galibiyetle A Milli Takım, turnuvayı bir puanla kapatırken, ABD grup lideri olarak son 32 turuna yükseldi.
0
0
0

Yorumlar (0)

Yorum yapmak için giriş yapmalısınız

Giriş Yap
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!